Author |
Message |
<
Movies&Pictures
~
Tworczość Kitha?
|
|
Posted:
Tue 16:11, 29 Apr 2008
|
|
|
|
Jedni tworzą grafiki i komiksy na deviantarcie, inni trenują sztuki walki. Moja twórczość jest bardziej materialna.
Na pierwszy rzut, moje dzisiejsze dzieło!
Nowa tarcza i jarzmo już na miejscu
[link widoczny dla zalogowanych]
Malowanie zacisku
[link widoczny dla zalogowanych]
komplecik
[link widoczny dla zalogowanych]
I prawie jak nowe bębny
[link widoczny dla zalogowanych]
I druga strona też zrobiona
[link widoczny dla zalogowanych]
Odtłuszczanie bębna
[link widoczny dla zalogowanych]
Oklejanie bębna
[link widoczny dla zalogowanych]
Kolorowanie
[link widoczny dla zalogowanych]
Bęben pokolorowany
[link widoczny dla zalogowanych]
Koła w komplecie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Resztę moich wynalazków będę umieszczać w tym dziale (jak domyję łapy z farby...)
Last edited by Guest on Tue 16:12, 29 Apr 2008; edited 1 time in total
|
|
|
|
 |
|
 |
|
Posted:
Tue 17:33, 29 Apr 2008
|
|
|
|
A ja wole Renaulta
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 18:03, 29 Apr 2008
|
|
|
|
Za dużej różnicy nie widzę ale ja sie na autkach nie znam. Ale dobrze że masz inne zainteresowania po za L2 i wychodzisz czasami na dwór
Pozdrawiam i życzę przyjemnego malowania.
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 18:54, 29 Apr 2008
|
|
|
|
twórczość to twórczosć
na samochodach się znam tyle co na balecie
ale wygląda fajnie
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 20:00, 29 Apr 2008
|
|
|
|
Etam Renówki. Kiedyś ich team F1 byl pierwszy w kategorii konstruktorów, ale ostatnio nie mają już pomysłów, bo strasznie spadli. no i ostatnio Kovalainenowi paskudnie pękła opona w Hiszpanii, wbijając bolid w bandę. Tetaz ludzie z Bridgestone mają niezły orzech do zgryzienia Podobnie było dwa sezony wcześniej, tylko w wykonaniu Michelina. Wtedy wszystkie auta z Michelinami, odmówiły wyjazdu, a rozwścieczeni kibice rzucali butelki na tor.
Moje zainteresowania mają minimalnie wspólnego z malowaniem.
Bardziej mi chodziło o mechanikę, motoryzację, elektrykę i w pewnym stopniu elektronikę, czyli np takie cuś
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na allegro kupiony wyświetlacz HD44780. Polutowałem, ustawiłem i śmiga, albo inne zabawki, których nie sfotografowałem, bo z cyfraku nie starczyło już baterii , ale nadrobię jutro. Nie wspomnię o rajdach i zlotach w którzy czynnie biorę udział (Shen już o tym wie )
[link widoczny dla zalogowanych]
Last edited by Guest on Tue 20:12, 29 Apr 2008; edited 3 times in total
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 20:42, 29 Apr 2008
|
|
|
|
Ożesz fajna sprawa ^^ Kith, te bębny to zwykłą farbą w sprey'u malowaleś?
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 20:47, 29 Apr 2008
|
|
|
|
Nie, wszystko malowane specjalną farbą do zacisków, żaroodporną. Jarzma i tarcze kupiłem nowe, bo wiadomo że na hamowaniu lepiej nie oszczędzać. Dodatkowo tarcze na zamówienie, w wykonaniu specjalnym
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 21:00, 29 Apr 2008
|
|
|
|
kurcze..i nawet wentylowane tarcze hrhr widze ze jestes PRO jak to sie u mnie mowi hyhyh
jednak wole samochody z tarczami na obu osiach. w moim autku sa oryginalnie zaciski Brembo i sa czerwone hrhrh ale wentylowanych tarcz nie mam....
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Tue 21:33, 29 Apr 2008
|
|
|
|
To nie są wentylowane tarcze. Tarcza wentylowana ma gładką powierzchnię, ale w środku ma jeszcze skrzydełka (turbinę odśrodkową) Powietrze przepływa przez środek tarczy i ją chłodzi. Te moje to zwykłe, pełne tarcze, w specjalnym wykonaniu (frezowane i wiercone)
Mam projekt instalacji tarcz na tylnej osi, więc gdybym się uparł, pewno bym się na to machnął, ale aktualnie są ważniejsze rzeczy do inwestowania
Last edited by Guest on Tue 21:36, 29 Apr 2008; edited 1 time in total
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Wed 7:27, 30 Apr 2008
|
|
|
|
hrhr popatrz ... znam sie na tuningu i samochodach ( ale tylko wizualu,i nie lubie wiejskich przerobek:P) a te wiercone tarcze mnie zmylily hrhrhr
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Wed 18:56, 30 Apr 2008
|
|
|
|
Te tarcze zrobiłem, bo stare już były totalnie wytarte. Wiec jak zmieniać, to na coś lepszego niż ma cała reszta
Gdyby to zaliczać do tuningu, to jest to głównie tuning mechaniczny, a że przy tym pomalowałem, to tylko jako dodatek i swego rodzaju zabezpieczenie antykorozyjne.
Zersterus wrote: |
widze ze jestes PRO jak to sie u mnie mowi |
Rękami i nogami bronie się przed byciem "STANDARD" o "BASIC" już nie wspominając
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Wed 22:47, 30 Apr 2008
|
|
|
|
Ty PRO Kith chociażby ze wzgledu na sama wiedze, ktora posiadasz respect
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Wed 23:23, 30 Apr 2008
|
|
|
|
Etam wiedzę. Znam osoby, które przeganiają mnie zarówno w wiedzy mechanicznej jak i informatycznej. Wtedy zaległości nadrabiam elektryką
A tak na poważnie, nie umiem rysować jak np. Shen, nie znam się na sztukach walki jak np. Far, więc muszę umieć coś robić. Już za czasów dzieciństwa, całe działki złaziły się do mnie z popsutymi rowerami, wiec od maleńkości coś skręcałem, malowałem. Ta wymiana tarcz i malowanie zacisków z jarzmami, może i wygląda imponująco, ale to jest jedna z najprostszych rzeczy w tym aucie. Bez porównania np. z taką wymianą uszczelki pod głowicą, którą przeprowadzaliśmy z kumplem w jego aucie, albo zrobieniu z dwóch zepsutych alternatorów, jednego sprawnego, na którym latam do dziś Jutro zrobię foty woofera i końcówki mocy mojej produkcji, którego składałem jeszcze za czasów studiów. Podczas produkcji, upaliłem w sumie 6 tranzystorów mocy 2N3055, zanim udało mi się go uruchomić, aby na końcu się okazało, że przekładki izolacyjne pomiędzy radiatorem a tranzystorem, skutecznie ograniczają chłodzenie, przez co kolejne tranzystory poszły się .... (dobrze jest chodzić do elektronicznej szkoły, bo wtedy tranzystory można wyżebrać od profesora )
|
|
|
|
 |
|
Posted:
Thu 6:34, 01 May 2008
|
|
|
|
Szkoda że mieszkasz tak daleko,wymienialbys mi uszczelki pod glowica hrhr ja na mechanice wogole sie nie znam:P
|
|
|
|
 |
|